Krok pierwszy: pokaż nam swój kosztorys uszkodzonego pojazdu
Możesz to zrobić, załączając dokument w formularzu kontaktowym lub napisać do nas maila na adres biuro@cewik.pl. A może wszelkie formalności wolisz załatwiać osobiście? Nie ma problemu! Zadzwoń pod numer 888 686 858, aby umówić spotkanie z naszym przedstawicielem.
Krok drugi: poczekaj na telefon od naszego konsultanta
Mamy dobrą wiadomość! Na telefon nie będzie trzeba długo czekać. Analiza przesłanych przez Ciebie dokumentów nie zajmie nam dłużej niż 24 godziny. Podczas rozmowy szczegółowo przedstawimy naszą propozycję.
Krok trzeci: przemyśl naszą ofertę
Kwota dopłaty, którą zaoferowaliśmy, wydaje ci się atrakcyjna? W takim razie przyszedł moment na podpisanie umowy cesji. Na jej mocy przekażesz nam wszelkie prawa do swojej zaniżonej części odszkodowania.
Krok czwarty: ciesz się dodatkową gotówką
Już na następny dzień roboczy na Twoim koncie pojawi się ustalona suma. Od tej pory możesz nie tylko cieszyć się dodatkową, należącą ci się kwotą odszkodowania, ale także czasem, który zaoszczędziłeś, nie musząc dochodzić swoich praw bezpośrednio u ubezpieczyciela.
Krok pierwszy:
skontaktuj się z ubezpieczycielem
Zadzwoń lub napisz maila do towarzystwa ubezpieczeniowego, który likwidował Twoją szkodę. Będzie miał on obowiązek udostępnić całą dokumentację szkodową. Przekaż ją od razu bezpośrednio do nas. Możesz w tym celu skorzystać z formularza kontaktowego, załączyć ją w mailu na biuro@cewik.pl lub pod numerem 888 686 858 umówić się na spotkanie z naszym przedstawicielem.
LUB
upoważnij nas do wglądu w Twoją dokumentację szkodową
Załącz zdjęcie lub skan podpisanego upoważnienia i wyślij na biuro@cewik.pl. Możesz także skorzystać z tradycyjnej poczty i wypełniony formularz przekazać listownie bezpośrednio na adres naszej siedziby.
Jest jeszcze trzecia opcja. Zadzwoń do naszego konsultanta na numer 888 686 858, a my nagramy twoje upoważnienie głosowe.
Krok drugi: poczekaj na telefon od naszego konsultanta
Mamy dobrą wiadomość! Na telefon nie będzie trzeba długo czekać. Analiza przesłanych przez Ciebie dokumentów nie zajmie nam dłużej niż 24 godziny. Podczas rozmowy szczegółowo przedstawimy naszą propozycję.
Krok trzeci: przemyśl naszą ofertę
Kwota dopłaty, którą zaoferowaliśmy, wydaje Ci się atrakcyjna? W takim razie przyszedł moment na podpisanie umowy cesji. Na jej mocy przekażesz nam wszelkie prawa do swojej zaniżonej części odszkodowania. Sporządzoną umowę wyślemy do Ciebie kurierem na wskazany adres.
Krok czwarty: ciesz się dodatkową gotówką
Już na następny dzień roboczy na Twoim koncie pojawi się ustalona suma. Od tej pory możesz nie tylko cieszyć się dodatkową, należącą Ci się kwotą odszkodowania, ale także czasem, który zaoszczędziłeś, nie musząc dochodzić swoich praw bezpośrednio u ubezpieczyciela.
Krok pierwszy: poznaj warunki dopłaty do odszkodowań
Jeżeli:
- zostałeś poszkodowany w wypadku komunikacyjnym w przeciągu ostatnich trzech lat,
- uzyskałeś odszkodowanie w formie pieniężnej, a nie bezgotówkowej,
- nie zdecydowałeś się na podpisanie ugody z ubezpieczycielem,
A przede wszystkim:
- czujesz się niesprawiedliwie potraktowany przez towarzystwo ubezpieczeniowe,
to możemy Ci pomóc! Dzięki nam zaoszczędzisz czas oraz stres związany dochodzeniem swoich spraw przed sądem.
Krok drugi: pokaż nam swój kosztorys uszkodzonego pojazdu
Możesz to zrobić, załączając dokument w formularzu kontaktowym lub napisać do nas maila na adres biuro@cewik.pl. A może wszelkie formalności wolisz załatwiać osobiście? Nie ma problemu! Zadzwoń pod numer 888 686 858, aby umówić spotkanie z naszym przedstawicielem.
Krok trzeci: poczekaj na telefon od naszego konsultanta
Mamy dobrą wiadomość! Na telefon nie będzie trzeba długo czekać. Analiza przesłanych przez Ciebie dokumentów nie zajmie nam dłużej niż 24 godziny. Podczas rozmowy szczegółowo przedstawimy naszą propozycję.
Krok czwarty: przemyśl naszą ofertę
Kwota dopłaty, którą zaoferowaliśmy, wydaje Ci się atrakcyjna? W takim razie przyszedł moment na podpisanie umowy cesji. Na jej mocy przekażesz nam wszelkie prawa do swojej zaniżonej części odszkodowania.
Krok piąty: ciesz się dodatkową gotówką
Już na następny dzień roboczy na Twoim koncie pojawi się ustalona suma. Od tej pory możesz nie tylko cieszyć się dodatkową, należącą Ci się kwotą odszkodowania, ale także czasem, który zaoszczędziłeś, nie musząc dochodzić swoich praw bezpośrednio u ubezpieczyciela.
Krok pierwszy: poznaj warunki dopłaty do odszkodowań
Jeżeli:
- zostałeś poszkodowany w wypadku komunikacyjnym w przeciągu ostatnich trzech lat,
- uzyskałeś odszkodowanie w formie pieniężnej, a nie bezgotówkowej,
- nie zdecydowałeś się na podpisanie ugody z ubezpieczycielem,
A przede wszystkim:
- czujesz się niesprawiedliwie potraktowany przez towarzystwo ubezpieczeniowe,
to możemy Ci pomóc! Dzięki nam zaoszczędzisz czas oraz stres związany dochodzeniem swoich spraw przed sądem.
Krok drugi: skontaktuj się z ubezpieczycielem
Zadzwoń lub napisz maila do towarzystwa ubezpieczeniowego, który likwidował Twoją szkodę. Będzie miał on obowiązek udostępnić całą dokumentację szkodową. Przekaż ją od razu bezpośrednio do nas. Możesz w tym celu skorzystać z formularza kontaktowego, załączyć ją w mailu na biuro@cewik.pl lub pod numerem 888 686 858 umówić się na bezpośrednie spotkanie z naszym przedstawicielem.
LUB
Upoważnij nas do wglądu w Twoją dokumentację szkodową
Załącz zdjęcie lub skan podpisanego upoważnienia i wyślij na nasz adres mailowy biuro@cewik.pl. Możesz także skorzystać z tradycyjnej poczty i wypełniony formularz przekazać listownie bezpośrednio do naszej siedziby.
Jest jeszcze trzecia opcja. Zadzwoń do naszego konsultanta na numer 888 686 858, a my nagramy Twoje upoważnienie głosowe.
Krok trzeci: poczekaj na telefon od naszego konsultanta
Mamy dobrą wiadomość! Na telefon nie będzie trzeba długo czekać. Analiza przesłanych przez Ciebie dokumentów nie zajmie nam dłużej niż 24 godziny. Podczas rozmowy szczegółowo przedstawimy naszą propozycję.
Krok czwarty: przemyśl naszą ofertę
Kwota dopłaty, którą zaoferowaliśmy, wydaje Ci się atrakcyjna? W takim razie przyszedł moment na podpisanie umowy cesji. Na jej mocy przekażesz nam wszelkie prawa do swojej zaniżonej części odszkodowania. Sporządzoną umowę wyślemy do Ciebie kurierem na wskazany adres.
Krok piąty: ciesz się dodatkową gotówką
Już na następny dzień roboczy na Twoim koncie pojawi się ustalona suma. Od tej pory możesz nie tylko cieszyć się dodatkową, należącą ci się kwotą odszkodowania, ale także czasem, który zaoszczędziłeś, nie musząc dochodzić swoich praw bezpośrednio u ubezpieczyciela.
Jeżeli czujesz się niesprawiedliwie potraktowany przez towarzystwo ubezpieczeniowe, masz co najmniej kilka możliwości dalszego działania. Zakładamy, że nie chcesz pogodzić się z tym, że ubezpieczyciel oszczędza na Tobie pieniądze – i słusznie! Zamiast jednak pisać odwołania i toczyć z nim ciągnące się przez wiele miesięcy spory, możesz rozważyć skorzystanie z dopłaty do odszkodowania. Spójrz, jak wygląda to w trzech krokach:
Otrzymujesz odszkodowanie od ubezpieczyciela
Zazwyczaj proces ten przebiega bardzo szybko. Towarzystwo ubezpieczeniowe przedstawia Ci kosztorys oraz decyzję wypłaty rekompensaty, a określona suma błyskawicznie znajduje się na Twoim koncie. Przez takie działanie możesz odnieść wrażenie, jakby cały proces ekspresowo dobiegł końca. Ciężko jednak nie zauważyć, że kwota ta zdecydowanie nie pokryje pełnych kosztów naprawy.
Decydujesz się na dopłatę do odszkodowania
Po przedstawieniu naszej firmie dokumentacji szkodowej, równie szybko otrzymasz odpowiedź, na jaką kwotę dopłaty możesz liczyć. Podjęcie tego kroku to zdecydowana oszczędność czasu oraz nerwów związanych z odwoływaniem się, gromadzeniem dowodów, a także ewentualnym procesem sądowym.
Zyskujesz pewną kwotę rekompensaty
Wraz z zawarciem umowy dostajesz pewną gotówkę. Pierwotną kwotę odszkodowania sumujesz z wartością dopłaty, a to daje Ci pełną kwotę rekompensaty za poniesione szkody. Wówczas nie musisz już się niczym martwić. Zarówno pierwotne odszkodowanie, jak i dopłata do niego, przysługuje Ci w stu procentach.
Miałeś wypadek, który ewidentnie nie wynikał z twojej winy? Jeżeli ucierpiał na nim Twój samochód prawdopodobnie jednym z pierwszych kroków, które podjąłeś, było zgłoszenie informacji o zdarzeniu do ubezpieczyciela sprawcy. Być może nie zwlekał on z decyzją, a odszkodowanie równie szybko pojawiło się na twoim koncie. Nie zmieni to jednak faktu, że jego kwota może pozostawiać wiele do życzenia. Niestety nie jest to niedopatrzenie ubezpieczyciela, a historia, która powtarza się nagminnie. W obliczu takiej sytuacji możesz czuć się poszkodowany podwójnie. Stres związany zarówno z wypadkiem, jak i zaniżonym odszkodowaniem, często daje o sobie znać. Warto więc przekuć go w chęć do działania i szukania najlepszych rozwiązań.
Wiemy, jak działają firmy ubezpieczeniowe oraz jak bardzo stresujące i czasochłonne może być udowadnianie im swoich racji. Zawsze stajemy po stronie prawa, dlatego postanowiliśmy wyjść Ci naprzeciw i zaproponować bezpieczne oraz dogodne rozwiązanie, jakim jest dopłata do zaniżonego odszkodowania. Jeżeli tak jak my nie lubisz niepotrzebnych formalności oraz cenisz sobie szybkie i konkretne rozwiązania – wyślij do nas zdjęcie kosztorysu oraz dowodu rejestracyjnego. Nie poniesiesz za to żadnych kosztów, a możesz jedynie zyskać konkretną kwotę, która należy Ci się jako rekompensata za poniesione straty.
Pamiętaj, że decyzja ubezpieczyciela nie jest ostateczna. Nie chcesz czuć się ofiarą towarzystwa ubezpieczeniowego? Są dwie ścieżki, które możesz obrać. Pierwsza będzie wymagała poświęcenia sporej ilości czasu, a pierwotnie także nakładów finansowych. Będziesz bowiem musiał zgromadzić dowody świadczące na swoją korzyść i zamieścić je w odwołaniu od decyzji ubezpieczyciela. Trzeba pamiętać, że ubezpieczyciel ma prawo odrzucić reklamację i równie często z tego prawa korzysta. Kolejnym krokiem będzie odwołanie się do Rzecznika Finansowego. Po przeanalizowaniu sprawy może on poprzeć wystosowane przez Ciebie argumenty i osobiście zainterweniować u ubezpieczyciela. To jednak jeszcze nie koniec – towarzystwo ubezpieczeniowe może, ale nie musi brać pod uwagę opinii Rzecznika Finansowego. Jeżeli te dwa kroki nie zadziałają, nie pozostaje nic innego, jak skierowanie sprawy na drogę sądową. Może ona ciągnąć się miesiącami, a nawet latami, a Twoja wygrania również stoi pod znakiem zapytania.
Na szczęście masz jeszcze do wyboru drugą ścieżkę. Wysyłasz do nas dokumenty, a my w przeciągu zaledwie 24 godzin oddzwaniamy do Ciebie z propozycją. Po podpisaniu umowy określona kwota już następnego dnia trafia na Twoje konto. Dzięki przekazanym nam prawom do Twojego zaniżonego odszkodowania możemy osobiście wystosować pozew przeciwko ubezpieczycielowi. Na szczęście tym już w zupełności nie będziesz musiał się martwić.
Brak zbędnych formalności
Wystarczy, że wyślesz nam kosztorys uszkodzonego pojazdu, załączysz zdjęcie dowodu rejestracyjnego i… to wszystko! Nie zapomnij dodać jeszcze swojego numeru telefonu, na który możemy oddzwonić z odpowiedzią. Mamy na uwadze, że nikt nie lubi długich i skomplikowanych procedur, dlatego ograniczyliśmy wszelkie formalności do niezbędnego minimum.
Zaniżanie odszkodowań przez towarzystwa ubezpieczeniowe to niestety bardzo częsta praktyka. Szacuje się wręcz, że ponad ¾ wypłacanych świadczeń odbiega od realnej wartości naprawy uszkodzonego pojazdu. Dzieje się tak, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe działają przede wszystkim na swoją korzyść i dążą do tego, aby maksymalnie zaoszczędzić na wypłacanych świadczeniach. Bardzo często w kosztorysach uwzględniają nieadekwatne stawki za roboczogodziny. Wyliczają również ceny zamienników zamiast oryginalnych części, mimo że nie w każdej sytuacji mają do tego prawo. Poszkodowanych w takich sytuacjach jest naprawdę wielu, a jeżeli jesteś jednym z nich, to musisz przede wszystkim pamiętać, że decyzja towarzystwa ubezpieczeniowego nie jest ostateczna.
Warto mieć na uwadze, że aby uzyskać propozycję dopłaty do odszkodowania, należy spełniać kilka niezbędnych warunków. Jeżeli:
- nie minęły jeszcze trzy lata od zdarzenia,
- twój samochód został wyprodukowany po 2000 roku,
- nie zawarłeś ugody z ubezpieczycielem,
to możesz śmiało wysłać nam kosztorys do analizy! Już na następny dzień dostaniesz od nas propozycję dopłaty.
Wysyłasz nam kosztorys, my poddajemy go analizie i na jego podstawie ustalamy, jak bardzo Twoje odszkodowanie zostało zaniżone oraz jaką kwotę możemy Ci zaproponować (lub zaproponować odkup odszkodowania). Podpisując umowę, przekazujesz nam wszelkie prawa do Twojego odszkodowania. Dzięki temu nie musisz się już niczym martwić, a my możemy wejść na drogę sądową z ubezpieczycielem.
Tak. Do dokonania samej analizy potrzebujemy maila z załączonym kosztorysem. Dla ułatwienia możesz także skorzystać z naszego formularza kontaktowego. Jeżeli zdecydujesz się na naszą ofertę dopłaty, wówczas wyślemy do Ciebie kuriera z umową do podpisania. Preferujesz kontakt bezpośredni? W takim przypadku również mamy dogodne opcje. Niemal w każdym województwie stacjonują nasi przedstawiciele handlowi. Wystarczy, że zadzwonisz pod numer 888 686 858 i umówisz dogodny termin spotkania, aby omówić z nim wszelkie szczegóły.